30 lipca firma Harley-Davidson opublikowała dzisiaj szczegółowy raport dotyczący strategii rozwoju do roku 2022. Jednego możesz być pewien, w Milwaukee szykuje się rewolucja.
„Oczekujemy, że plan zaowocuje utworzeniem większej, bardziej zaangażowanej i silniej zdywersyfikowanej społeczności Harley-Davidson oraz pozwoli uzyskać najlepsze w branży marże i przepływy środków pieniężnych”, poinformował Levatich, prezes zarządu, Harley-Davidson.
Zmiany mają na celu umocnienie firmy na pozycji lidera wśród firm produkujących motocykle ciężkie. Ma stać się to dzięki opracowywaniu lepszych i bardziej zaawansowanych technicznie motocykli typu Touring i Cruiser, które przyciągną nowych użytkowników, a także pozwolą bardziej zaangażować dotychczasowych użytkowników.
W 2020 r. zobaczysz nową linię motocykli o pojemności od 500 do 1250 cm3, która obejmuje trzy różne rodzaje motocykli. Za dwa lata światło dzienne ujrzy pierwszy motocykl Adventure Touring Harley-Davidson – Pan America 1250. Druga z maszyn, nazwana Custom będzie miała silnik pojemności 1250 cm3 a model Streetfighter o pojemności 975 cm3. Kolejne motocykle, które poszerzą ofertę pojawią się w 2022 r.
Co więcej Harley zapowiada atak na rynek motocykli o małych pojemnościach (250 do 500 cm3). Przede wszystkim będzie on adresowany na rozwijające się rynki azjatyckie, w ramach planowanej współpracy z producentem w Azji. Na razie nie padają jednak żadne konkrety. Nowy produkt mają ułatwić klientom dostęp do produktów Harley-Davidson i rozwój w Indiach, jednym z największych i najdynamiczniej rozwijających się rynków na świecie, a także na pozostałych rynkach azjatyckich.
A oto i nowe maszyny. Na razie są to wizualizacje, wiec sporo może się jeszcze zmienić