VOGE 525 DSX najlepiej sprzedający się motocykl we Włoszech

Voge 525 DSX

W sierpniu tego roku mieliśmy do czynienia z historycznym wydarzeniem. Po raz pierwszy wyprodukowany w całości w Chinach motocykl został liderem sprzedaży na rynku włoskim. Dokonał tego Voge 525 DSX, czyli nowy model adventure na kategorię A2, którego można było również od sierpnia kupić w sieci sprzedaży Voge w Polsce. Można było, bo podobnie jak we Włoszech wszystkie dostępne pojazdy ekspresowo znalazły swoich właścicieli.

Voge 525 DSX jazda w terenie

Włosi kochają ekonomiczne i niezbyt ciężkie motocykle adventure. Przez długi czas najlepiej sprzedającym się na tamtejszym rynku modelem był motocykl Benelli TRK 502. Niedawno w tym samym segmencie wyrósł mu poważny konkurent – Voge 525 DSX, produkowany w fabryce Loncin. Model ten pojawił się we włoskich salonach w lipcu i od razu zajął trzecie miejsce w miesięcznym zestawieniu nowozarejestrowanych motocykli. W sierpniu, z liczbą 242 zarejestrowanych maszyn, był już bezkonkurencyjny. Po raz pierwszy w historii stuprocentowo chiński motocykl został liderem dużego i wymagającego rynku włoskiego.

ZOBACZ RÓWNIEŻ  HONDA POMAGA SZKOŁOM

Źródłem sukcesu Voge 525 DSX jest przede wszystkim jego nowoczesna konstrukcja połączona z dojrzałą estetyką, która trafia do europejskich klientów. Motocykl napędzany jest zmodernizowanym, dwucylindrowym silnikiem rzędowym o pojemności 494 cm3 i mocy 48 KM. Jest dosyć lekki – w pełni zatankowany waży nieco ponad 200 kg, o dobre 30 kg mniej niż konkurencyjny Benelli TRK 502X. Voge toczy się na szprychowych kołach (przód 19”, tył 17”) wyposażonych w opony Metzeler Tourance.

Na pokładzie modelu 525 DSX pracują również zawieszenie firmy KYB, hamulce Nissin i dwukanałowy ABS Bosch. W kokpicie znajdziemy 7-calowy kolorowy wyświetlacz z bogatym zestawem informacji oraz możliwością połączenia ze smartfonem i wyświetlania strzałek nawigacji. Jest tu również klasyczne gniazdo 12V oraz dodatkowo USB.

ZOBACZ RÓWNIEŻ  MIĘDZYNARODOWE PRAWO JAZDY - DO CZEGO JEST POTRZEBNE, JAK JE WYROBIĆ, JAK DŁUGO JEST WAŻNE?

W Polsce Voge 525 DSX kosztuje 32 200 zł, a w zestawie z kompletem aluminiowych kufrów – 36 200 zł. Więcej informacji o tym modelu, jak i innych pojazdach znajdziesz na stronie www.voge.pl.

Dane techniczne Voge 525 DSX

pojemność skokowa 494 cm3
silnik 4-suwowy, rzędowy, dwucylindrowy, rozrząd DOHC, chłodzenie cieczą, EFI Bosch
moc maksymalna 35 kW / 8500 obr./min.
maksymalny moment obrotowy 44,5 Nm / 7000 obr./min
norma emisji spalin EURO5
rozrusznik elektryczny
skrzynia biegów manualna, 6-biegowa
długość 2170 mm
wysokość 1380 mm
szerokość 820 mm
rozstaw 1456 mm
wysokość kanapy 830 mm
prześwit 200 mm
waga 190 kg
dopuszczalna ładowność 183 kg
felga przednia 19”
opona przednia Metzeler Tourance 110/80 R19
hamulec przedni dwie tarcze hamulcowe śr. 298 mm Nissin
zawieszenie przednie amortyzator upside-down, śr. 41 mm, skok 150 mm KYB
felga tylna 17”
opona tylna Metzeler Tourance 150/70 R17
hamulec tylny tarcza hamulcowa śr. 240 mm Nissin
zawieszenie tylne Amortyzator monoshock KYB
system abs
tryby jazdy dwukanałowy ABS Bosch
dwa tryby do wyboru (standard/sport)
zbiornik paliwa 16,5 l
średnie zużycie paliwa 3,9 l / 100 km

ZOBACZ RÓWNIEŻ  CZY NA PRAWO JAZDY KATEGORII B MOŻNA JEŹDZIĆ MOTOREM?

A może masz inne zdanie na ten temat? Nie bój się zostawić tu swojego komentarza.