Barton GT 125 – lekki, wygodny, turystyczny

Barton GT 125

_empty

Uprawianie motocyklowej turystyki nie zawsze wiąże się z posiadaniem dużego i ciężkiego motocykla. Do tych bliższych wypraw z powodzeniem wystarczy “125”, taka jak na przykład Barton GT 125.

Tym motocyklem powinien zainteresować się każdy, kto lubi motocyklową turystykę, ale także osoby szukające wygodnego motocykla do codziennej jazdy po mieście. Z racji swojej pojemności, motocyklem tym może kierować każdy, kto posiada samochodowe prawo jazdy kategorii B od przynajmniej trzech lat. Kolejną zaletą jest stosunkowo nisko umieszczona kanapa (na wysokości 770 mm) co zadowoli niższych motocyklistów jak również tych początkujących. Miłym zaskoczeniem jest także masa „Grand Tourera” wynosząca zaledwie 123 kg w stanie gotowym do jazdy. Wspomniane parametry sprawiają, że motocykl prowadzi się intuicyjnie, a manewry przy niewielkich prędkościach są łatwe.

Barton GT 125 przedni półprofil

Wysoka szyba, rozbudowane owiewki oraz handguardy kierownicy sprawiają, że motocyklista jest skutecznie chroniony przed wiatrem i czynnikami atmosferycznymi. Wyprostowana pozycja zapewnia komfort w długich podróżach, a jednocześnie gwarantuje radość z dynamicznej jazdy po zakrętach. GT 125 zapewnia 150 kg ładowności, dzięki czemu z powodzeniem można załadować wszystko, co niezbędne w podróży – także z pasażerem! W tym przypadku niezwykle przydatne będą wygodne uchwyty dla pasażera zintegrowane z płytą bagażową. Jedną z najważniejszych zalet jazdy motocyklem jest możliwość eksploracji, a tutaj GT 125 także daje szerokie pole do popisu: podwyższony prześwit wraz z oponami o agresywniejszym bieżniku gwarantują możliwość bezpiecznego zjazdu z asfaltu na nierówne drogi szutrowe. Przygoda może stać się jeszcze dłuższa i ciekawsza, bo 11-litrowy zbiornik paliwa zapewnia ponad 470 kilometrów zasięgu!

ZOBACZ RÓWNIEŻ  MOTOCYKL UŻYWANY - YAMAHA TDM 850 (4TX)

Wytrzymały silnik i bogate wyposażenie – Barton GT 125

Sercem Bartona GT 125 jest jednocylindrowa jednostka, chłodzona powietrzem, zasilana wtryskiem paliwa o pojemności 124 cm3. Z technicznego punktu widzenia jest to silnik typu 156FMI-2 w swojej drugiej modyfikacji. Pełną dostępność części eksploatacyjnych i wymiennych dostarcza bliźniaczy importer Moretti Parts. W przypadku GT 125 do dyspozycji jest moc maksymalną wynosząca 10,8 KM oraz moment obrotowy sięgający 9,8 Nm. Takie wartości zapewniają nie tylko dynamiczną jazdę po mieście, ale też płynność pokonywania długich tras oraz radość na krętych, górskich drogach.

Barton GT 125 półprofil

Skoro mowa o dynamicznym silniku, nie można zapomnieć także o dynamicznym designie! GT 125 charakteryzuje się nowoczesnym kształtem, spójnymi liniami i felgami o lekkich ramionach nadającymi motocyklowi agresywnego charakteru. Przedni błotnik skutecznie nawiązuje do klasyki motocyklowego gatunku, tymczasem tylny błotnik montowany do wahacza to rozwiązanie nie tylko nowoczesne, ale i praktyczne. GT 125 dostępny jest w dwóch odmianach kolorystycznych: agresywna czerwień z czarno-białymi grafikami oraz perłowa biel z niebiesko-czerwonymi grafikami.

ZOBACZ RÓWNIEŻ  Honda NX500 - czy Dominator powrócił?

Motocykle i samochody opisywane jako „Grand Tourer” zazwyczaj charakteryzują się podwyższonym standardem wyposażenia. Podobnie jest w przypadku Bartona GT 125. Poza obecnymi na seryjnym wyposażeniu osłonami dłoni, GT 125 posiada dolny spojler pod silnikiem oraz stopkę centralną. Jednak jeszcze ważniejsza jest jakość wykończenia wszystkich elementów oraz wysoka jakość lakierowania. Obecna jest jeszcze jedna cecha techniczna GT 125, która nie tylko świadczy o wyższej klasie, ale poprawia wygląd zewnętrzny motocykla oraz jego funkcjonalność – jest to oświetlenie wykonane w pełni w technologii LED. Przedni reflektor ukrywa w sobie diody za soczewkami, które sprawią, że motocykl zostanie łatwo zauważony przez innych kierowców, a motocyklista będzie miał w pełni oświetloną drogę. Estetyczne, LEDowe kierunkowskazy także zapewniają wysoką widoczność. Technologia LED umożliwia nadanie światłom nietypowych kształtów, dlatego zarówno przednie światła, jak i tylna lampa są spójnym i ciekawym designersko elementem całego wizerunku jednośladu. W efekcie Barton GT 125 to jeden z tych motocykli, za którymi głowy obracają się same.

ZOBACZ RÓWNIEŻ  UŻYWANA MZ ETZ 150 - WEHIKUŁ CZASU

Sprawdź sam, jaki jest Barton GT 125

Nowy Barton GT 125 ładnie prezentuje się na zdjęciach, a na żywo robi jeszcze lepsze wrażenie. Możesz przekonać się o tym sam kontaktując się z najbliższym dealerem Barton Motors. Koniecznie zapytaj o dostępność jazdy testowej na GT 125 i daj się porwać przygodzie!

Dane techniczne Barton GT 125

  • Pojemność skokowa        124 cm3
  • Ilość suwów/ liczba cylindrów    czterosuwowy/jednocylindrowy
  • Chłodzenie        powietrzem
  • Moc maksymalna           10,8 KM / 8500 obr./min.
  • Rozrusznik              elektryczny
  • Skrzynia biegów             5-biegowa
  • Długość              2070 mm
  • Wysokość          1140 mm
  • Szerokość          780 mm
  • Rozstaw osi       1370 mm
  • Masa własna    123 kg
  • Dopuszczalna ładowność           150 kg
  • Felga przednia  aluminiowa 2.50-17
  • Opona przednia             110/70-17
  • Hamulec przedni            Tarczowy
  • Felga tylna         aluminiowa 3.75-17
  • Opona tylna      140/70-17
  • Hamulec tylny   tarczowy
  • Zbiornik paliwa 11 l
  • Zużycie paliwa  2,3 l / 100 km
  • Wysokość kanapy          770 m

Barton GT 125 widok z przodu

A może masz inne zdanie na ten temat? Nie bój się zostawić tu swojego komentarza.