Home » Harley-Davidson Street Glide ST i Road Glide ST – turystyki w bardzo sportowym stylu

Harley-Davidson Street Glide ST i Road Glide ST – turystyki w bardzo sportowym stylu

Harley-Davidson podnosi osiągi swych baggerów, wprowadzając modele Street Glide ST i Road Glide ST. Nowe modele mają podkreślić wyczynowy charakter maszyn Screamin’ Eagle, które zwyciężały w wyścigach serii Kings of the Baggers. Oba motocykle łączą muskulaturę potężnego silnika Milwaukee-Eieght 117 o pojemności 1923 cm3 z nowym wykończeniem w czerni i brązie.

Silnik Milwaukee-Eight 117

Silnik Milwaukee-Eight 117


Nowy Silnik Milwaukee-Eight 117 oferuje największą pojemność i najwyższy moment obrotowy, dostępne w fabrycznie montowanych zespołach napędowych Harley-Davidson. Pojemność 1923 cm3 i precyzyjne chłodzenie olejowo-powietrzne sprawiają, że Milwaukee-Eight osiąga imponujące 168 Nm przy 3500 obr./min. Silnik jest wyposażony w sportowy wałek rozrządu, wysokoprzepływowy układ dolotowy i wydajny układ wydechowy. Wzrost osiągów jest odczuwalne przy każdym ruchu manetki. W salonach są również dostępne zestawy tuningowe Screamin’ Eagle, dzięki którym można podkręcić osiągi tych motocykli.

Harley-Davidson Grand American Touring

Jaki jest Harley-Davidsona Street Glide ST?

Model Street Glide ST łączy muskulaturę silnika Milwaukee-Eight z nowym wykończeniem w czerni i brązie.

Harley-Davidson Street Glide ST

Kultowa owiewka Harley-Davidson Batwing posiada wlot powietrza splitstream, który ogranicza jego zawirowania wokół głowy kierowcy oraz niską, przyciemnianą szybę. Konsola z umieszczonym obok niej wlewem paliwa na zbiorniku i gmole dodają stylu i odróżniają ten motocykl od pozostałych modeli serii Touring.

ZOBACZ RÓWNIEŻ  ASYSTENT ZMIANY BIEGÓW BMW MOTORRAD

Aby podkreślić charakter maszyny, w Street Glide ST dominuje czerń. Jedynymi jasnymi elementami są rurki i osłony popychaczy oraz obrabiane maszynowo żeberka cylindrów. Dostępne są dwie opcje malowania – Vivid Black i Gunship Grey. Podcięty przedni błotnik nadaje sportowego charakteru a wysoko zamocowane kufry umożliwiają większe pochylenie maszyny w zakręcie. Wlot powietrza Heavy Breather z odsłoniętym filtrem skierowanym do przodu podkreśla osiągi baggera. Nowe pojedyncze siedzenie nadaje maszynie smukły i agresywny wygląd.

49 mm widelec z technologią Dual Bending Valve zapewnia liniową charakterystykę tłumienia, zapewniając płynną i komfortową jazdę. Połączone hamulce Reflex Brembo w standardzie. W komplecie inteligentny system zabezpieczeń z kluczykiem zbliżeniowym.

Czym wyróżnia się Harley-Davidson Road Glide ST?

Smukły model Road Glide ST odzwierciedla charakter fabrycznego motocykla wyścigowego Screamin’ Eagle, który zwyciężył w mistrzostwach Kings of the Baggers. Napędza go potężny silnik Milwaukee-Eight 117, który potrafi rozgrzać asfalt do czerwoności. Charakterystyczna owiewka w kształcie pyska rekina bez trudu przecina wiatr, zapewniając kierowcy niesamowity komfort.

ZOBACZ RÓWNIEŻ  YAMAHA XSR 900 ABARTH
Harley-Davidson Road Glide ST

Ta aerodynamiczna owiewka posiada trzy wloty powietrza splitstream, które ograniczają jego zawirowania wokół głowy. Całości dopełnia podwójny reflektor LED Daymaker, którego krystaliczny strumień jasnego światła rozświetli każdy mrok na drodze. Niskoprofilowy gmol i niskoprofilowa konsola na zbiorniku paliwa nie zakłócają nieskazitelnych linii motocykla Road Glide ST.

Nowe, pojedyncze siedzenie eksponuje tylny błotnik. W połączeniu z kuframi o standardowej wysokości i podciętym przednim błotnikiem , nadaje całej sylwetce większą siłę wyrazu. Czerń motocykla, kontrastują z jasnymi rurkami i osłonami popychaczy oraz obrabianymi maszynowo żeberkami cylindrów. Dodatkowy akcent stylistyczny to malowane w kolorze ciemnego brązu aluminiowe obręcze Prodigy oraz, elementy silnika. Dostępne są dwie opcje malowania – Vivid Black i Gunship Grey. Wlot powietrza Heavy Breather z odsłoniętym filtrem skierowanym do przodu podkreśla styl tego nastawionego na osiągi baggera.

Harley-Davidson Road Glide ST

Tylne amortyzatory można regulować pokrętłem. Ułatwia to takie ustawienie napięcia wstępnego sprężyn, by jak najlepiej dopasować charakterystykę pracy zawieszenia do stylu jazdy. 49 mm widelec z technologią Dual Bending Valve zapewnia liniową charakterystykę tłumienia, zapewniając płynną i komfortową jazdę. Połączone hamulce Reflex Brembo w standardzie. Road Glide ST jest wyposażony w system multimedialny BOOM Bx GTS z kolorowym ekranem dotykowym. Dwa głośniki zostały zamontowane w owiewce. Elektroniczny tempomat zapewnia komfort podczas długich przejażdżek a inteligentny system zabezpieczeń z kluczykiem zbliżeniowym zapewnia święty spokój.

ZOBACZ RÓWNIEŻ  HONDA CRF 450 L - MOTOCYKL, KTÓREGO BĘDĘ ŻAŁOWAŁ DO KOŃCA ŻYCIA

Systemy podnoszące bezpieczeństwo jazdy w zakrętach

Oferowane jako standardowe wyposażenie modeli Street Glide ST i Road Glide ST. Systemy zwiększające bezpieczeństwo jazdy w zakręcie to:

  • Elektronicznie połączone hamulce działające w zakręcie
  • Układ ABS z działaniem w zakręcie
  • System kontroli trakcji z działaniem w zakręcie, w różnych trybach jazdy
  • System kontroli poślizgu (DSCS)
  • Układ wspomagający ruszanie pod górę i zapobiegający staczaniu się motocykla (VHC)
  • System monitorowania ciśnienia w oponach (TPMS)

Harley-Davidson hołduje ponadczasowej pogoni za przygodą i wolności dla duszy.