Suzuki V-Strom 800 – uniwersalność to jego prawdziwe oblicze
Nowe Suzuki V-Strom 800 maszyna to ukłon w stronę osób poszukujących motocykla uniwersalnego, którego silnik zapewni o wiele lepsze osiągi niż jednostki w maszynach klasy „650”, jednocześnie dając gwarancję łatwej do opanowania mocy. Nowe Suzuki nie boi się długich turystycznych wyjazdów, zapewniając wysoki komfort jazdy i precyzję prowadzenia. V-Strom 800 znakomicie sprawdzi się podczas codziennych dojazdów do pracy, ale też można się nim wybrać w daleką podróż (450 km na jednym tankowaniu!).
V-STROM 800 w skrócie:
- motocykl jest napędzany nowym rzędowym, dwucylindrowym silnikiem wyróżniającym się dużym momentem obrotowym w dolnym zakresie obrotów oraz dużą dynamiką w górnym zakresie obrotów;
- silnik z unikalnym systemem wałków wyrównoważających Suzuki Cross Balancer;
- nowa stalowa rama i tylny stelaż;
- nowe zawieszenie zoptymalizowane pod kątem turystycznej jazdy po asfalcie;
- skuteczne hamulce
- kolorowy wyświetlacz w technologii TFT;
- motocykl wyposażono w pakiet elektroniki S.I.R.S.;
- ergonomia dopasowana do wymagań motocykla turystycznego;
ALL ROADS MERGE
Nowy motocykl został zaprojektowany zgodnie z ideą „All Roads Merge”, czyli – w wolnym tłumaczeniu – „Łączy wszystkie drogi”. V-STROM 800 to maszyna segmentu adventure, stworzona jako uniwersalny motocykl na każdą drogę, jednocześnie zapewniając właścicielowi poczucie nieskrępowanej wolności i radości z jazdy. Podczas gdy V-STROM 800DE spisuje się świetnie na żwirze czy szutrach, nowy V-STROM 800 skusi motocyklistów lubiących długie podróże i wybierających trasy asfaltowe (niekoniecznie jednak wyłącznie autostrady). Nowy model znakomicie wykorzystuje zalety nowego dwucylindrowego silnika zaprojektowanego dla potrzeb modelu V-STROM 800. Wysokiej klasy podwozie daje gwarancje łatwego prowadzenia, poczucia doskonałej kontroli nad maszyną oraz komfortu.
Motocykl jest dostępny w trzech wersjach kolorystycznych: Pearl Vigor Blue (YKY), NOWOŚĆ – Metallic Mat Steel Green (QVP) i Glass Sparkle Black (YVB).
A oto najważniejsza informacja dla wszystkich materialistów. Nowe Suzuki V-Strom 800 kosztuje 48 900 zł!
Dane techniczne Suzuki V-Strom 800
Długość całkowita | 2255 mm (88.8 in.) | |
Szerokość całkowita | 905 mm (35.6 in.) | |
Wysokość całkowita | 1 355 mm (53.3 in.) | |
Rozstaw osi | 1 515 mm (59.6 in.) | |
Prześwit | 185 mm (7.3 in.) | |
Wysokość siedziska | 825 mm (32.5 in.) | |
Masa z płynami | 223 kg (492 lbs.) | |
Silnik | 4-suwowy, 2-cylindrowy, chłodzony cieczą, DOHC | |
Średnica cylindra x skok tłoka | 84 mm x 70 mm (3.3 in. x 2.8 in.) | |
Pojemność skokowa | 776 cm3 (47.4 cu. in.) | |
Stopień sprężania | 12,8 : 1 | |
Układ paliwowy | Wtrysk paliwa | |
Rozrusznik | Elektryczny | |
System smarowania | Wymuszony, mokra miska olejowa | |
Skrzynia biegów | 6 przełożeń | |
Zawieszenia | Przód | Widelec upside-down, sprężyna śrubowa, tłumienie olejowe |
Tył | Dwuramienny wahacz aluminiowy, centralny amortyzator, tłumienie olejowe | |
Kąt główki ramy / wyprzedzenie | 26°/ 124 mm (4.9 in.) | |
Hamulce | Przód | Dwie tarcze hamulcowe |
Tył | Pojedyncza tarcza hamulcowa | |
Rozmiary opon | Przód | 110/80R19M/C 59V, bezdętkowa |
Tył | 150/70R17M/C 69V, bezdętkowa | |
Układ zapłonowy | Zapłon elektroniczny (tranzystorowy) | |
Pojemność zbiornika paliwa | 20 l (5.3 /4.4 US/lmp gal) | |
Pojemność miski olejowej | 3,9 l (1.0/4.1 US/Imp qt) | |
Średnie zużycie paliwa | 22,7 km/l (4.4 l/100km) in WMTC | |
Emisja CO2 | 104 g/km in WMTC |