Suzuki V-Strom 800 – uniwersalność to jego prawdziwe oblicze

Suzuki V-Strom jazda

Nowe Suzuki V-Strom 800 maszyna to ukłon w stronę osób poszukujących motocykla uniwersalnego, którego silnik zapewni o wiele lepsze osiągi niż jednostki w maszynach klasy „650”, jednocześnie dając gwarancję łatwej do opanowania mocy. Nowe Suzuki nie boi się długich turystycznych wyjazdów, zapewniając wysoki komfort jazdy i precyzję prowadzenia. V-Strom 800 znakomicie sprawdzi się podczas codziennych dojazdów do pracy, ale też można się nim wybrać w daleką podróż (450 km na jednym tankowaniu!).

Suzuki V-Strom 800 kokpit

V-STROM 800 w skrócie:

  • motocykl jest napędzany nowym rzędowym, dwucylindrowym silnikiem wyróżniającym się dużym momentem obrotowym w dolnym zakresie obrotów oraz dużą dynamiką w górnym zakresie obrotów;
  • silnik z unikalnym systemem wałków wyrównoważających Suzuki Cross Balancer;
  • nowa stalowa rama i tylny stelaż;
  • nowe zawieszenie zoptymalizowane pod kątem turystycznej jazdy po asfalcie;
  • skuteczne hamulce
  • kolorowy wyświetlacz w technologii TFT;
  • motocykl wyposażono w pakiet elektroniki S.I.R.S.;
  • ergonomia dopasowana do wymagań motocykla turystycznego;
ZOBACZ RÓWNIEŻ  AJP PR7 - Z NIM CHOĆBY I NA DRUGI KONIEC ŚWIATA [TEST]

Suzuki V-Strom 800 reflektor

ALL ROADS MERGE

Nowy motocykl został zaprojektowany zgodnie z ideą „All Roads Merge”, czyli – w wolnym tłumaczeniu – „Łączy wszystkie drogi”. V-STROM 800 to maszyna segmentu adventure, stworzona jako uniwersalny motocykl na każdą drogę, jednocześnie zapewniając właścicielowi poczucie nieskrępowanej wolności i radości z jazdy. Podczas gdy V-STROM 800DE spisuje się świetnie na żwirze czy szutrach, nowy V-STROM 800 skusi motocyklistów lubiących długie podróże i wybierających trasy asfaltowe (niekoniecznie jednak wyłącznie autostrady). Nowy model znakomicie wykorzystuje zalety nowego dwucylindrowego silnika zaprojektowanego dla potrzeb modelu V-STROM 800. Wysokiej klasy podwozie daje gwarancje łatwego prowadzenia, poczucia doskonałej kontroli nad maszyną oraz komfortu.

ZOBACZ RÓWNIEŻ  INDIAN PURSUIT - TURYSTYCZNY HEVY METAL [TEST]

Suzuki V-Strom 800 jazda

Motocykl jest dostępny w trzech wersjach kolorystycznych: Pearl Vigor Blue (YKY), NOWOŚĆ – Metallic Mat Steel Green (QVP) i Glass Sparkle Black (YVB).

A oto najważniejsza informacja dla wszystkich materialistów. Nowe Suzuki V-Strom 800 kosztuje 48 900 zł!

Dane techniczne Suzuki V-Strom 800

Długość całkowita2255 mm (88.8 in.)
Szerokość całkowita905 mm (35.6 in.)
Wysokość całkowita1 355 mm (53.3 in.)
Rozstaw osi1 515 mm (59.6 in.)
Prześwit185 mm (7.3 in.)
Wysokość siedziska825 mm (32.5 in.)
Masa z płynami223 kg (492 lbs.)
Silnik4-suwowy, 2-cylindrowy, chłodzony cieczą, DOHC
Średnica cylindra x skok tłoka84 mm x 70 mm (3.3 in. x 2.8 in.)
Pojemność skokowa776 cm3 (47.4 cu. in.)
Stopień sprężania12,8 : 1
Układ paliwowyWtrysk paliwa
RozrusznikElektryczny
System smarowaniaWymuszony, mokra miska olejowa
Skrzynia biegów6 przełożeń
ZawieszeniaPrzódWidelec upside-down, sprężyna śrubowa, tłumienie olejowe
TyłDwuramienny wahacz aluminiowy, centralny amortyzator, tłumienie olejowe
Kąt główki ramy / wyprzedzenie26°/ 124 mm (4.9 in.)
Hamulce  Przód  Dwie tarcze hamulcowe
TyłPojedyncza tarcza hamulcowa
Rozmiary oponPrzód110/80R19M/C 59V, bezdętkowa
Tył150/70R17M/C 69V, bezdętkowa
Układ zapłonowyZapłon elektroniczny (tranzystorowy)
Pojemność zbiornika paliwa20 l (5.3 /4.4 US/lmp gal)    
Pojemność miski olejowej3,9 l (1.0/4.1 US/Imp qt)
Średnie zużycie paliwa22,7 km/l (4.4 l/100km) in WMTC
Emisja CO2104 g/km in WMTC

Galeria Suzuki V-Strom 800

A może masz inne zdanie na ten temat? Nie bój się zostawić tu swojego komentarza.