Suzuki V-Strom 650XT, czyli niech nie zmylą cię szprychowane koła
Suzuki DL 650 V Strom pojawił się w salonach w 2004 roku. Był brzydki jak noc, mimo to zyskał sporą grupę miłośników. Co przyczyniło się do sukcesu? Wygodna kanapa i wyluzowana pozycja, neutralne prowadzenie, dość dobra osłona przed wiatrem. Motocyklowi turyści docenili sprawdzone i bezawaryjne rozwiązania. Tak narodziła się legenda.Drobny lifting, który przeprowadzono 2012 poprawił nieco wygląd. Najnowsza wersja XT różni się szprychowanymi kołami z aluminiowymi obręczami i większą gamą akcesoriów.
To co wyróżnia V-Stroma 650XT:
sprawdzony i bezawaryjny silnik o pojemności 645 cm3,
dopracowany system wtrysku paliwa,
lekka i zwarta aluminiowa rama,
nowe, szprychowe koła i bezdętkowe opony.
Mototuryści polubią go za:
ABS;
komfortową, wyprostowaną pozycję,
przejrzysty, wielofunkcyjny zestaw wskaźników,
szybę z trójstopniową regulacją wysokości,
regulacja tylnego zawieszenia bez użycia narzędzi,
niską kanapę.
Nowa stylizacja, to charakterystyczny kaczy dzióbek i na nowo zaprojektowane kufer centralny i kufry boczne (wyposażenie opcjonalne).