Home » POMPA BREMBO DISTINCTA I ZACISK M4.32, NOWOŚCI W SEGMENCIE TOURING I ADVENTURE

POMPA BREMBO DISTINCTA I ZACISK M4.32, NOWOŚCI W SEGMENCIE TOURING I ADVENTURE

Wystawa motocyklowa EICMA 2024 była nie tylko świetnym momentem do prezentacji nowych modeli motocykli, ale także okazją do pokazania nowych motocyklowych akcesoriów. Podczas tegorocznej edycji włoskie Brembo zaprezentowało między innymi nowe produkty przeznaczone do motocykli segmentu Touring i Adventure. Są to nowe pompy hamulca i sprzęgła Brembo Distincta i zacisk M4.32.

BREMBO DISTINCTA I ZACISK M4.32

Distincta to całkiem nowe pompy sprzęgła lub hamulca, które łączą nowoczesny design z funkcjonalnością. Dzięki ukrytej osi obrotu klamki, zestaw wyróżnia się czystym i minimalistycznym wyglądem, który doskonale komponuje się z estetyką motocykla. Pompa jest wyjątkowo lekka, co jest efektem zastosowania zaawansowanego i skomplikowanego procesu produkcyjnego. Precyzyjny skok dźwigni, jest wynikiem starannego dobrania geometrii i luzów pomiędzy poszczególnymi elementami. To co zyskuje motocyklista, to duża precyzja działania w każdych warunkach. Dodatkowo, pompa została wyposażona w nowy system regulacji pozycji dźwigni, który pozwala na łatwe dopasowanie jej odległości od kierownicy. W ten sposób poprawione zostają komfort jazdy i ergonomia.

ZOBACZ RÓWNIEŻ  ODZIEŻ MOTOCYKLOWA Z MEMBRANĄ: KOMFORT I WODOODPORNOŚĆ. JAK WYBRAĆ, O CO ZADBAĆ
Brembo Distincta pompy sprzęgła i hamulca

Z kolei M4.32 to nowoczesny zacisk hamulcowy, który wyróżnia się monolityczną konstrukcją, zapewniającą dużą sztywność i wytrzymałość. Dzięki temu zacisk ma zagwarantować wyjątkową skuteczność hamowania oraz doskonałą kontrolę, niezależnie od warunków. Innowacyjny system wymiany klocków hamulcowych umożliwia ich szybką wymianę bez konieczności demontażu zacisku z motocykla. Takie rozwiązanie oszczędza czas i minimalizuje ryzyko popełnienia błędu podczas wymiany. Jak zapowiada fabryka, zacisk M4.32 doskonale poradzi sobie w ekstremalnych warunkach, oferując odpowiednią siłę hamowania, także pracując w wysokich temperaturach. To właśnie wymienione cechy czynią go idealnym rozwiązaniem podczas długich podróży oraz sesjach na torze.

ZOBACZ RÓWNIEŻ  REWOLUCJA NADCHODZI! AMT, CZYLI ZAUTOMATYZOWANA SKRZYNIA BIEGÓW TRAFI DO MODELI KTM-A

Fabryka chwali się, że układ hamulcowy Distincta to rozwiązanie, które łączy w sobie estetykę z funkcjonalnością. Jednocześnie elementy oferują wyjątkową lekkość, precyzję działania oraz komfort użytkowania, co z pewnością spodoba się miłośnikom turystyki. Trudno temu zaprzeczyć, bo wymienione elementy, na zdjęciach, wyglądają świetnie. Z kolei zacisk hamulcowy M4.32, dzięki swojej wytrzymałej konstrukcji i łatwości obsługi, zapewnia niezawodność i bezpieczeństwo w każdych warunkach.

W informacji prasowej nie znalazłem informacji, który z producentów motocykli jako pierwszy wykorzysta serię Brembo Distincta i zacisk M4.32 w swoich pojazdach. Poczekamy do wiosny…

A może masz inne zdanie na ten temat? Nie bój się zostawić tu swojego komentarza.