SUZUKI GSX-8T I GSX-8TT KLASYKA LAT 70. W NOWOCZESNYM WYDANIU

Retro styl, nowoczesna technologia, sportowe osiągi – tak w skrócie można opisać najnowsze motocykle Suzuki. Modele GSX-8T i GSX-8TT wjeżdżają na rynek, łącząc klimat lat 60. i 70. z najnowszymi rozwiązaniami technicznymi. Fani klasyki i sportu znajdą tu coś dla siebie.

SUZUKI GSX-8T – KLASYKA W NOWYM WYDANIU
GSX-8T czerpie inspirację z legendarnych motocykli, takich jak Suzuki T500. Okrągły reflektor LED, nowy zbiornik paliwa, klasyczne lusterka na końcach kierownicy – każdy detal to ukłon w stronę przeszłości.
Styl retro, komfort jazdy, nowoczesna elektronika. Model oferuje pełne oświetlenie LED, kolorowy wyświetlacz TFT, tryby jazdy, kontrolę trakcji i dwukierunkowy quickshifter. Pod siedzeniem kryje się potężny, dwucylindrowy silnik o pojemności 776 cm³ z wałem korbowym o kącie 270°, zapewniający płynne przyspieszenie i moc w całym zakresie obrotów.

DOSTĘPNE KOLORY:
Candy Burnt Gold, Metallic Matt Steel Green, Metallic Matt Black – każdy z nich podkreśla elegancki, ponadczasowy styl.
SUZUKI GSX-8TT – SPORTOWY DUCH LAT 70.
GSX-8TT to hołd dla wyścigowej historii marki. Inspirowany legendarnym GS1000 AMA, otrzymał aerodynamiczną osłonę reflektora, wyścigową szybę i płaskie siedzisko w stylu café racer.
Wykończenia w kolorze czerni, matu i złota, sportowe paski, charakterystyczne felgi – to maszyna, która wygląda jak żywcem wyjęta z toru wyścigowego. Wciąż jednak oferuje pełen komfort jazdy i codzienną funkcjonalność.

WARIANTY KOLORYSTYCZNE:
- Glass Sparkle Black z czerwonymi kołami i detalami,
- Pearl Matt Shadow Green z wyrafinowanymi złotymi akcentami.
SILNIK – SERCE RETRO BESTII
Oba modele napędza nowoczesny, rzędowy, dwucylindrowy silnik Suzuki o mocy 82,9 KM i momencie obrotowym 78 Nm.
To jednostka stworzona z myślą o elastyczności, komforcie i emocjonującej jeździe.
Wyważarka poprzeczna, kompaktowa konstrukcja, krótki sportowy tłumik – efekt? Niskie wibracje, świetne prowadzenie, sportowy dźwięk wydechu.

PODWOZIE I PROWADZENIE – PRECYZJA I KONTROLA
Stalowa rama, aluminiowy wahacz, zawieszenie KYB z przodu i z tyłu – to gwarancja stabilności i pewności w zakrętach.
Hamulce Nissin, podwójne tarcze 310 mm z przodu, tarcza 240 mm z tyłu – pełna kontrola przy każdej prędkości.

TECHNOLOGIA I WYPOSAŻENIE – RETRO Z DUSZĄ PRZYSZŁOŚCI
Na pokładzie znajdziesz:
- kolorowy ekran TFT,
- trzy tryby mocy,
- trzy poziomy kontroli trakcji,
- quickshifter góra/dół,
- gniazdo USB-C z szybkim ładowaniem,
- system Easy Start i Low RPM Assist,
- nowoczesny akumulator litowo-jonowy.
CENA I DOSTĘPNOŚĆ
- GSX-8T: od 43 900 zl
- GSX-8TT: od 46 900 zł
Oba modele objęte są 3-letnią gwarancją, z możliwością przedłużenia do 7 lat przy regularnym serwisie w autoryzowanych punktach Suzuki.