Home » SUZUKI GSX-8T I GSX-8TT KLASYKA LAT 70. W NOWOCZESNYM WYDANIU

SUZUKI GSX-8T I GSX-8TT KLASYKA LAT 70. W NOWOCZESNYM WYDANIU

Suzuki GSX-8TMY 2025 015

Retro styl, nowoczesna technologia, sportowe osiągi – tak w skrócie można opisać najnowsze motocykle Suzuki. Modele GSX-8T i GSX-8TT wjeżdżają na rynek, łącząc klimat lat 60. i 70. z najnowszymi rozwiązaniami technicznymi. Fani klasyki i sportu znajdą tu coś dla siebie.

SUZUKI GSX-8T – KLASYKA W NOWYM WYDANIU

GSX-8T czerpie inspirację z legendarnych motocykli, takich jak Suzuki T500. Okrągły reflektor LED, nowy zbiornik paliwa, klasyczne lusterka na końcach kierownicy – każdy detal to ukłon w stronę przeszłości.

Styl retro, komfort jazdy, nowoczesna elektronika. Model oferuje pełne oświetlenie LED, kolorowy wyświetlacz TFT, tryby jazdy, kontrolę trakcji i dwukierunkowy quickshifter. Pod siedzeniem kryje się potężny, dwucylindrowy silnik o pojemności 776 cm³ z wałem korbowym o kącie 270°, zapewniający płynne przyspieszenie i moc w całym zakresie obrotów.

ZOBACZ RÓWNIEŻ  VOGE DS800 RALLY DEBIUTUJE W POLSCE: MOTOCYKL STWORZONY DLA WIELKIEJ PRZYGODY

DOSTĘPNE KOLORY:

Candy Burnt Gold, Metallic Matt Steel Green, Metallic Matt Black – każdy z nich podkreśla elegancki, ponadczasowy styl.

SUZUKI GSX-8TT – SPORTOWY DUCH LAT 70.

GSX-8TT to hołd dla wyścigowej historii marki. Inspirowany legendarnym GS1000 AMA, otrzymał aerodynamiczną osłonę reflektora, wyścigową szybę i płaskie siedzisko w stylu café racer.

Wykończenia w kolorze czerni, matu i złota, sportowe paski, charakterystyczne felgi – to maszyna, która wygląda jak żywcem wyjęta z toru wyścigowego. Wciąż jednak oferuje pełen komfort jazdy i codzienną funkcjonalność.

WARIANTY KOLORYSTYCZNE:

  • Glass Sparkle Black z czerwonymi kołami i detalami,
  • Pearl Matt Shadow Green z wyrafinowanymi złotymi akcentami.
ZOBACZ RÓWNIEŻ  KAWASAKI Z1100 - NOWOŚĆ NA SEZON 2026 - PIĘKNO, MOC, TECHNOLOGIA

SILNIK – SERCE RETRO BESTII

Oba modele napędza nowoczesny, rzędowy, dwucylindrowy silnik Suzuki o mocy 82,9 KM i momencie obrotowym 78 Nm.

To jednostka stworzona z myślą o elastyczności, komforcie i emocjonującej jeździe.

Wyważarka poprzeczna, kompaktowa konstrukcja, krótki sportowy tłumik – efekt? Niskie wibracje, świetne prowadzenie, sportowy dźwięk wydechu.

PODWOZIE I PROWADZENIE – PRECYZJA I KONTROLA

Stalowa rama, aluminiowy wahacz, zawieszenie KYB z przodu i z tyłu – to gwarancja stabilności i pewności w zakrętach.

Hamulce Nissin, podwójne tarcze 310 mm z przodu, tarcza 240 mm z tyłu – pełna kontrola przy każdej prędkości.


TECHNOLOGIA I WYPOSAŻENIE – RETRO Z DUSZĄ PRZYSZŁOŚCI

Na pokładzie znajdziesz:

  • kolorowy ekran TFT,
  • trzy tryby mocy,
  • trzy poziomy kontroli trakcji,
  • quickshifter góra/dół,
  • gniazdo USB-C z szybkim ładowaniem,
  • system Easy Start i Low RPM Assist,
  • nowoczesny akumulator litowo-jonowy.
ZOBACZ RÓWNIEŻ  SUZUKI GSX-R1000R 40 ANIVERSARY: POWRÓT LEGENDY W JUBILEUSZOWEJ ODSŁONIE

CENA I DOSTĘPNOŚĆ

  • GSX-8T: od 43 900 zl
  • GSX-8TT: od 46 900 zł

Oba modele objęte są 3-letnią gwarancją, z możliwością przedłużenia do 7 lat przy regularnym serwisie w autoryzowanych punktach Suzuki.

A może masz inne zdanie na ten temat? Nie bój się zostawić tu swojego komentarza.